تعمیر ماکروویو

  • تعمیرات 24 این افتخار را دارد که با معقول ترین هزینه جهت رفاه حال شهروندان خدمات خود را در زمینه تعمیرات ماکروفر ارائه دهد.
  • تعمیرات 24 با استفاده از تخصص تکنسین خود این تضمین را می دهد که در کمترین زمان ممکن خدمات تعمیرات ماکروویو خود را به اتمام برساند..
  • با توجه به ورود برندهای مختلف ماکروفر در زمینه لوازم خانگی، تعمیرات 24 با بهره گیری از تخصص افراد کارآمد برای کلیه برندهای ماکروفرخدمات ارائه می دهد

02122904299 - 02188510714 - 02144152537با ما تماس بگیرید


    فرم تماس

    لطفا در صورتی که ساکن "تهران بزرگ" و یا "کرج" هستید ابتدا دستگاه معیوب خود را انتخاب کنید و سپس شماره تماس خود و سایر اطلاعات مورد نیاز را با دقت وارد کرده و درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. پاسخگوی 24 ساعته : 09917300227

    نام و نام خانوادگي:*

    شماره تماس:*

    چرا تعمیر ماکروفر با تعمیرات24

    تماس با ما

    خدمات شبانه روزی

    تعمیرات 24 جهت رفاه حال شهروندان و تسریع در رفع مشکلات آن ها خدمات 24 ساعته تدارک دیده است که مشتریان در هر ساعت از شبانه روز و حتی در ایام تعطیلات با ما در تماس باشند.

    قطعات و لوازم اصلی

    تعمیرات 24 این تضمین را به مشتریان می دهد که در صورت نیاز تعویض قطعات معیوب لوازم خانگی و تمایل مشتری، فقط از قطعات اصلی استفاده کرده و از هرگونه خرابی مجدد جلوگیری کند.

    تکنسین های مجرب

    تعمیرات 24 با بهره گیری از نیروی کاری متخصص و آموزش دیده توانسته خدمات خود را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن به انجام برساند.

    گارانتی تعمیرات

    تکنسین فنی تعمیرات 24 پس از بررسی های لازم تعداد قطعات معیوب، علت خرابی ، هزینه خدمات و زمان انجام خدمات را به مشتریان اطلاع خواهند داد و کلیه قطعاتی که توسط تعمیرات 24 تعویض خواهد شد دارای گارانتی 6 ماهه می باشند.
     
    downloadکم

    تعمیرات ماکروفر کاملا تخصصی

    تعمیرات 24 با بیش از 15 سال تجربه در زمینه تعمیرات ماکروویو در خدمت شهروندان ادامه مطلب

    تعمیر ماکروفر – تعمیر ماکروویو

    تعمیر ماکروفر – تعمیر ماکروویودر این مقاله تعمیر ماکروفر و تعویض قطعات ماکروویو را آموزش خواهیم داد

    تعمیر ماکروفر ، ماکرویو در سراسر تهران کرج با ضمانت

     

    تعمیرات ۲۴ به عنوان تعمیرگاه مجاز ماکروفر یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیرات مایکروفر سامسونگ در تهران بزرگ میباشد

    سالهاست به‌صورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.
    تعمیرات ۲۴ با داشتن متخصص‌ترین تعمیرکاران در سطح شهر تهران و کرج توانسته‌ تجربه چندین ساله خود را در تعمیر انواع ماکروفر کلیه ی برندها با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیرات به‌روز در این زمینه باشد.

    تعمیرات ۲۴ دارای نمایندگی مجاز تعمیر ماکروویو می باشد.

    نمایندگی تعمیرات مجاز تعمیر ماکروفر  در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص تعمیرات ۲۴ در محل شما انجام می شود.

    از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

     

    تعمیر ماکروفر - تعمیر ماکروویو

    تعمیر ماکروفر با ضمانت در تهران و کرج کلیه ی برندها

     

    تعمیر ماکروویو

    زمانی که یک دستگاه دچار نقص فنی می شود امکان دارد که نیاز به تعویض قطعه داشته باشد و پیشنهاد ما به شما مشتریان عزیز این است که مرحله ی تعویض قطعات را که بسیار حساس می باشد به افراد متخصص به ویژه تعمیرگاه ها و مراکز تعمیراتی معتبر و نمایندگی تعمیرات ماکروفر  بسپارید زیرا در این صورت می توانید خیال آسوده ای از بابت ارجینال بودن قطعه و ضمانت بعد از تعمیر داشته باشید.

    برای ما رضایت مشتریان بسیار اهمیت دارد و یکی از مواردی که موجب می گردد تا مراجعه کنندگان معمولی به مشتریان وفادار تبدیل شوند، جلب رضایت آنها از طریق بالا بردن کیفیت خدمات می باشد.

    مراحل ارتباط با مجموعه ما تا زمانی که لوازم خانگی شما تعمیر شود و بدون هیچ نقص فنی در اختیارتان باشد، بسیار کوتاه است و فقط کافی است که از طریق شماره هایی که در سایت قرار داده ایم با ما ارتباط برقرار نمایید و نوع دستگاه خود را به همراه آدرس اعلام کنید تا کارشناس فنی در محل شما مستقر شود .

     

    تعمیر ماکروفر - تعمیر ماکروویو

    تعویض قظعات اصلی ماکروفر کلیه ی برندها

    تعمیر ماکروفر – تعمیر ماکروویو

    ماکروفر را تعمیر کنیم؟

    برای اینکه خودمان اقدام به تعمیرات ماکروفر بپردازیم نیاز به : اهم سنج ، پیچ گوشتی ، فیوز کش ، دفتر یادداشت داریم .
    مایکروفر گواهی ست برای نبوغ و خلاقیت انسان اینکه انسان بتواند تصور کند که می تواند غذا را بدون استفاده از آتش یا قرار دادن در فر گرم کرد ، شگفت انگیز است . مایکروفر معجزه علم است .
    احتمالا شما چون مایکروفرتان مانند قبل کار نمی کند و یا اصلا کار نمی کند ، این مقاله را می خوانید . بعضی از مشکلات مایکروفر را می توانید خیلی سریع و با قیمت پایین خودتان حل کنید .

    برای این کار به یک ولت-اهم سنج نیاز دارید که در اکثر ابزار آلات فروشی ها قابل دسترس هستند .

    برای اینکه یادتان بماند کدام پیچ متعلق به کجاست ، از دفترچه یادداشت استفاده کنید.

    به جز در موارد خاص ، همیشه دستگاه را قبل از عیب یابی از برق بکشید .

     

    تعمیر ماکروفر – تعمیر ماکروویو

    ماکروفر اصلا روشن نمی شود ، چرا ماکروفر روشن نمیشود
    مایکروفر رو از برق بکشید و ولتاژ رو در پریز چک کنید. ابتدا، کابل برق را از نظر هر گونه علامت آسیب و سوختگی بررسی کنید.

    به علت وجود همه وسایل ایمنی در مایکروفر، هر کدام از آنها می تواند علت مشکل باشد. اما قبل از بازرسی دقیق تر باید بدنه خارجی مایکروفر را بردارید. پیج ها را از زیر و پشت ماکروفر باز کرده و بدنه را بیرون بکشید.
    با بیرون کشیدن فیوز با فیوز کش بررسی کنید که از کار نیفتاده باشد. آن را روی یک دستمال بگذارید که غلت نخورد. سپس ولت-اهم سنج را که روی RX1 تنظیم شده، بر انتهای فیوز قرار دهید. ولت-اهم سنج باید عدد صفر را نشان دهد. اگر صفر نبود، فیوز را تعویض کنید.

    ممکن است مشکل از کلید در ( سنسور در ماکروفر ) باشد. آن را پیدا کرده و سیم هایش را جدا کنید. با ولت-اهم سنج تنظیم شده روی RX1 پایانه ها را بررسی کنید. عدد نمایش داده شده در حالت در باز بی نهایت و در حالت در بسته صفر خواهد بود. در غیر این صورت، آن را تعویض کنید. هر دو کلیدهای در را چک کنید.
    ممکن است منشا مشکل موتور فن باشد. فن را پید کرده و سیم هایش را جدا کنید. دوباره با ولت-اهم سنج تنظیم شده روی RX1 پایانه ها را بررسی کنید. اگر عدد بی نهایت نشان داده شد، آن را تعویض کنید.

     

    تعمیرات24 ماکروویو

    تعمیرات ماکروفر با ضمانت تعمیرات۲۴

    تعمیر ماکروفر – تعمیر ماکروویو

    ماکروفر مدام فیوز می سوزاند

     

    کلیدهای در را چک کنید. خازن یا دیود ممکن است مشکل داشته باشند. با روشی که که شرح داده شد، خازن را تخلیه الکتریکی کرده و پس از جدا کردن سیم ها و تنظیم کردن ولت-اهم متر برRX100، پایانه ها را بررسی کنید. عدد نمایش داده شده باید ابتدا با اهم پایین شروع شده و به بی نهایت افزایش یابد.

    سیم ها را معکوس کرده و دوباره امتحان کنید. عددها همانگونه که گفتیم باید از مقدار کم به بی نهایت افزایش یابد در غیر این صورت، مشکل را پیدا کرده اید .
    برای تست کردن دیود، آن را از دستگاه و خازن جدا کنید. با ولت-اهم متری که از قبل رویRX100 تنظیم کرده اید، سیم ها را بررسی کنید. بعد پروب ها را برعکس کرده و دوباره تست کنید. باید یک حالت بی نهایت را نشان داده و حالت دیگر اهم پایین را نشان دهد.

    مشکل دیگر می تواند خرابی مگنترون باشد

     

    تعمیر ماکروفر – تعمیر ماکروویو

    مایکروفر با سرعت پایین و غیر یکنواخت غذا را می پزد
    ولتاژ را در پریز چک کنید . اگر مقدار آن کمتر از ۱۱۵ ولت است، مشکلی در سرویس برقی و یا مدار شکن وجود دارد . موتور صفحه گردان هم می تواند یکی از عوامل مشکل باشد. برای چک کردن آن مایکرو فر را برگردانده و گریل زیرین را جدا کنید.

    ولت-اهم متر را رویRX1 تنظیم کرده و یک سیم را از پایانه های موتور صفحه گردان جدا کرده و سپس پایانه ها را با پروب بازرسی کنید . اگر عدد نشان داده شده بی نهایت بود، موتور را تعویض کنید. مگنترون و هدایت کننده ی موج هم ممکن است منبع مشکل باشند ولی باید توسط فردی متخصص بررسی شوند.

    تعمیرات اکرو

    تعمیرات ماکروفر

    ماکروویو روشن می شود ولی عمل پخت را انجام نمی دهد

    برای حل این مشکل، ابتدا باید قطع کننده های گرما را در فر و مگنترون چک کنید. قطع کننده های گرما قطعات دیسکی شکلی هستند که با یک سیم به فر و یا به مگنترون وصل شده اند.

    سپس پایانه ها را بررسی کنید تا عدد صفر را نشان دهند. اگر عدد درست نبود، نیاز به تعویض دارد. باید هر دو تا قطع کننده ی گرما را چک کنید.
    اگر قطع کننده های گرما مشکلی نداشتند، خازن و یا دیود را همانطور که در بالا شرح داده شد، بررسی کنید. ممکن است مشکل از مگنترون یا مبدل باشد ولی باید توسط افراد متخصص چک شوند.

    تعمیر ماکروفر – تعمیر ماکروویو

    عیب یابی ماکروفر
    چرا مایکروویو خراب شده است ؟ چرا مایکروویو کار نمیکند ؟ برای آموزش تعمیرات مایکروویو چه باید کرد ؟
    • لامپ مایکروویو کار نمی کند.
    • دلیل اول: ممکن است خود لامپ سوخته باشد. قبل از تعویض قطعات دیگر ، لامپ را تعویض کنید.
    • دلیل دوم: سیم ها، سوکت ها، و لامپ را بررسی کنید. اگر این قطعات مشکلی نداشتند،
    • دلیل سوم: اگر بعد از تعویض لامپ همچنان مشکل وجود داشت.
    • مایکروویو بعد از چند ثانیه خاموش می شود.
    • دلیل اول: کلید در ممکن است بلافاصله از کار بیفتد.
    • دلیل دوم: برد کنترل معمولا به اشتباه منبع خرابی شناسایی می شود.
    • دلیل سوم: برای تشخیص اینکه صفحه لمسی و یا پنل کنترل خراب هستند
    • صفحه نمایش مایکروویو کار نمی کند.
    دلیل: اگر صفحه نمایش به صورت مقطعی از کار می افتد،
    چیزهایی که نیاز دارید در مورد مایکروویو بدانید.

    تعمیرات ماکروویو

    ماکروفر چیست؟

    مایکروویو یکی از لوازم خانگی ست که انقلابی در آشپزخانه های مدرن بر پا کرده است. این وسیله طراحی شده است تا غذا را با استفاده از پرتوهای الکترومغناطیسی که اشیا را از درون گرم می کند، بپزد. این وسیله برای گرم کردن سریع غذا استفاده شده و کارهای زمان بری مانند ذوب کردن کره یا گرم کردن َآب را به سرعت انجام می دهد. برخلاف فرهای قدیمی، ماکروفر غذا را از درون می پزد نه از بیرون. مایکروویو در ابتدا در آشپزخانه های تجاری مورد استفاده قرار می گرفت اما اکنون در اکثر خانه ها و آفیس ها از مایکروویو استفاده می شود.

    تعمیر ماکروفر - تعمیر ماکروویو

    تعمیر ماکروویو کلیه ی برندها

     

    تعمیر ماکروویو

    انواع مختلف ماکروفر

    ماکروویو رو میزی اولین مایکروویوی بود که به بازار وارد شد. سپس، ماکروویوهای بالای گاز و مایکروویوهای کابینتی به بازار ارائه شد. مایکرویووهای رومیزی ارزان قیمت تر بوده و حمل راحتی دارند. اما فضای با ارزش کانتر را اشغال می کنند. مزیت این مایکروویوهای این است که می توانید هنگام عوض کردن خانه خود آن ها را با خود ببرید. ماکروفرهای بالای گاز و کابینتی فضای کانتر را اشغال نمی کنند اما قیمت بالاتری دارند و قابل جابجایی نیستند و همچنین شاید نیاز باشد توسط فردی متخصص نصب شوند.
    مایکروویوهای کانوکشن دارای المنت گرم کننده و فن هستند که غذا را با گرما دادن بیرونی و درونی می پزد.

     

    تعمیر ماکروفرصنعتی

    سرویس ماکروفر

     

    مصرف انرژی ماکروفر

     

    نرخ مصرف انرژی مایکروویو به طور معمول بین ۷۵۰ تا ۱۱۰۰ وات است. این مقدار بالاتر از یخچال و پایین تر از اتو می باشد. مصرف در واحد کیلووات بر ساعت حدود kWh 200 است که بیشتر از یک تلویزیون رنگی و کمتر از یک فر برقی ست.

    برای به جوش آوردن یک فنجان آب، یک مایکروویو ۲۵% بیشتر از یک اجاق گاز برقی انرژی مصرف می کند. البته این تفاوت ناچیز است و در هزینه ها تاثیر زیادی ندارد. گرم کردن دوباره غذا در مایکروویو ۸۰% انرژی کمتری نسبت به گرم کردن آن با اجاق گاز معمولی مصرف می کند.

    این مسئله نشان دهنده این است که اولین مزیت مایکروویو در گرم کردن دوباره غذا و پخت مقدار کم غذا می باشد.

    تعمیر مایکروفر

    مزایای استفاده از ماکروفر

    مایکروویو در پخت و گرم کردن غذا سریع تر از اجاق گازهای معمولی هستند. بعضی ویتامین ها وقتی غذا با مایکروویو پخته شود بیشتر از حالتی که با اجاق گاز پخته شود باقی می مانند. زیرا زمان طولانی در پخت مواد مغذی در غذا را از بین می برد.

    ماکروویو به جای استفاده از گاز و سوخت های فسیلی از برق استفاده می کند که باعث می شود اثر کربن کاهش پیدا کند. مایکروویو غذا را برشته نمی کند؛ مخصوصا پروتئین را.

    موجودات خطرناک و غیر مفید زمان کمتری برای رشد کردن در غذا دارند زیرا غذا در زمان کوتاهی در دمای بالایی قرار می گیرد و فورا استفاده می شود.

    توصیه های ایمنی برای استفاده از ماکروفر

     

    تعمیر ماکروفر – تعمیر ماکروویو

    ماکروویو در صورتی که درش خراب است و یا به طور درست و ایمن بسته نمی شود، هرگز نباید روشن شود.
    اجسام فلزی نباید در ماکروفر قرار داده شوند مگر اینکه برای استفاده در مایکروویو طراحی شده باشند.
    گرم کردن مایعات در مایکروویو باید با احتیاط انجام شود و در هنگام بیرون آوردن از مایکروویو از دستکش فر استفاده شود.
    ماکروفر باید به طور منظم تمیز شود و نباید در حالی که خالی است، روشن شود.

     

    تعمیرات ماکروویو صنعتی

    تعمیرات ماکروفر تعمرات۲۴

    تعمیر ماکروفر – تعمیر ماکروویو

    اجزای مایکروفر

    • ۱- المنت گریل
    • ۳ – دیود ولتاژ بالا
    • ۴ – خازن ولتاژ بالا
    • ۵ – فیوز ولتاژ بالا
    • ۶ – ترانس ولتاژ بالا
    • ۷ – المنت کانوکشن
    • ۸ -موتور فن کانوکشن
    • ۹ – موتور فن خنک کننده
    • ۱۰ – مگنترون
    • ۱۱ – موتور سینی گردان
    • ۱۲ – ترانس تغذیه
    • ۱۳ – برد فیلتر
    • ۱۴ – برد کنترل کباب پز
    • ۱۵ – برد فرمان
    • ۱۶ – مجموعه میکروسوئیچ ها
    • ۱۷ – لامپ روشنایی

     

    یکی از وسایل برقی که به خوبی جای خودش رو در خانه های ایرانی پیدا کرده ماکروفر است.

    اما به احتمال زیاد یک سوال ذهن شما را به خصوص زمانی که خواستید این دستگاه را خریداری کنید

    ارائه خدمات شبانه روزی در تعمیرات ۲۴

    ما با خدمات ویژه خود به صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود .

    دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت ۶ ماه شامل گارانتی می باشد.