تعمیر گاز صنعتی

  • تعمیرات 24 این افتخار را دارد که با معقول ترین هزینه جهت رفاه حال شهروندان خدمات خود را در زمینه تعمیر اجاق گاز صنعتی ارائه دهد.
  • باتوجه به ترافیک جاده ای و کمبود وقت شهروندان ، تعمیرات 24 تضمین میدهد که در صورت درخواست خدمات از طرف مشتریان در کمترین زمان ممکن تکنسین فنی در محل حاضر شوند و نیاز به مراجعه حضوری شهروندان نباشد.
  • تعمیرات 24 با هدف خدمت رسانی مطلوب، با سرعت و کیفیت خدمات بالا در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در خدمت شهروندان می باشد.

02122904299با ما تماس بگیرید

چرا تعمیر اجاق گاز صنعتی با تعمیرات24


خدمات شبانه روزی

تعمیرات 24 جهت رفاه حال شهروندان و تسریع در رفع مشکات آن ها خدمات 24 ساعته تدارک دیده است که مشتریان در هر ساعت از شبانه روز و حتی در ایام تعطیلات با ما در تماس باشند.

قطعات و لوازم اصلی

تعمیرات 24 این تضمین را به مشتریان می دهد که در صورت نیاز تعویض قطعات معیوب لوازم خانگی و تمایل مشتری، فقط از قطعات اصلی استفاده کرده و از هرگونه خرابی مجدد جلوگیری کند.

تکنسین های مجرب

تعمیرات 24 با بهره گیری از نیروی کاری متخصص و آموزش دیده توانسته خدمات خود را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن به انجام برساند.

گارانتی تعمیرات

تکنسین فنی تعمیرات 24 پس از بررسی های لازم تعداد قطعات معیوب، علت خرابی ، هزینه خدمات و زمان انجام خدمات را به مشتریان اطلاع خواهند داد و کلیه قطعاتی که توسط تعمیرات 24 تعویض خواهد شد دارای گارانتی 6 ماهه می باشند.
 
1454747512429

تعمیرات تخصصی اجاق گاز صنعتی

تعمیرات 24 با بیش از 15 سال تجربه در زمینه تعمیر گاز صنعتی در خدمت شهروندان

 

 

 

تعمیر اجاق گاز صنعتی در تهران و کرج