تعمیر لباسشویی صنعتی

  • تعمیرات 24 این افتخار را دارد که با معقول ترین هزینه جهت رفاه حال شهروندان خدمات خود را در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی صنعتی ارائه دهد.
  • باتوجه به ترافیک جاده ای و کمبود وقت شهروندان ، تعمیرات 24 تضمین میدهد که در صورت درخواست خدمات از طرف مشتریان در کمترین زمان ممکن تکنسین فنی در محل حاضر شوندو نیاز به مراجعه حضوری شهروندان نباشد.
  • تعمیرات 24 با هدف خدمت رسانی مطلوب، با سرعت و کیفیت خدمات بالا در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی صنعتی در خدمت شهروندان می باشد.

02122904299با ما تماس بگیرید


    فرم تماس

    لطفا در صورتی که ساکن "تهران بزرگ" و یا "کرج" هستید ابتدا دستگاه معیوب خود را انتخاب کنید و سپس شماره تماس خود و سایر اطلاعات مورد نیاز را با دقت وارد کرده و درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. پاسخگوی 24 ساعته : 09917300227

    نام و نام خانوادگي:*

    شماره تماس:*

    چرا تعمیر ماشین لباسشویی صنعتی با تعمیرات24


    خدمات شبانه روزی

    تعمیرات 24 جهت رفاه حال شهروندان و تسریع در رفع مشکات آن ها خدمات 24 ساعته تدارک دیده است که مشتریان در هر ساعت از شبانه روز و حتی در ایام تعطیلات با ما در تماس باشند.

    قطعات و لوازم اصلی

    تعمیرات 24 این تضمین را به مشتریان می دهد که در صورت نیاز تعویض قطعات معیوب لوازم خانگی و تمایل مشتری، فقط از قطعات اصلی استفاده کرده و از هرگونه خرابی مجدد جلوگیری کند.

    تکنسین های مجرب

    تعمیرات 24 با بهره گیری از نیروی کاری متخصص و آموزش دیده توانسته خدمات خود را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن به انجام برساند.

    گارانتی تعمیرات

    تکنسین فنی تعمیرات 24 پس از بررسی های لازم تعداد قطعات معیوب، علت خرابی ، هزینه خدمات و زمان انجام خدمات را به مشتریان اطلاع خواهند داد و کلیه قطعاتی که توسط تعمیرات 24 تعویض خواهد شد دارای گارانتی 6 ماهه می باشند.
     
    10

    تعمیر ماشین لباسشویی صنعتی کاملا تخصصی

    تعمیرات 24 با بیش از 15 سال تجربه در زمینه تعمیر لباسشویی صنعتی در خدمت شهروندان